Tuuli♥

Alla inlägg under september 2011

Av Alva - 1 september 2011 20:02

[intro]

Brooke Campbell i egen hög person, naiv och klantig. I mitt egna fodral, annorlunda och helt utan mål och visioner. Drivs av mina bästa vänner Madison, Sierra och Kyle.

 Madison är den typiska tonårs bruden, är galen i shopping, killar och skor. Ja, jag tror att ni fattar. Hon är riktigt snäll, vi träffades första gången när jag började i samma High School.

Sierra är nog mer av en ’’blyg tjej’’ om jag ska placera henne i någon grupp, ganska så lättsårad. Har inte haft en endaste pojkvän, stackare, vi träffades på typ BB, hon är min absoluta bästis.

 Kyle är nog min nyaste bästa vän, vi träffades för ungefär ett halvår sedan, och kom varandra nära redan från början. Han är säkert runt tre meter eller så och är med i skolans basket lag.

Själv så är jag självutnämnd bäst, men jag går inte direkt och skryter om min smarta hjärna som Kaylee gör, Kaylee är min absoluta döds fiende. Det har hon varit sedan dagis då hon tog min barbiedocka och smällde till mig med den.  Vi har gått i samma skola upp till nian och sedan valde den härmapan samma High School, egentligen hade jag hoppats på att hon typ skulle åka i väg till Alaska eller så men icke. Hon skulle tydligen ha samma High School som mig. Ett av de tusen skälen som tyder på att hon vill vara exakt som mig.

Läs denna skrift om du vågar vet hur en Brooke Campbell har det här i livet, en brud utan mål och visioner.

Av Alva - 1 september 2011 19:47

Adele, jag vet inte var du är någonstans, vet inte om jag någonsin kommer få se dig igen.

vet inte hur många tårar jag fällde då du åkte, vet inte mycket just nu för det var du som gjorde så att saker blev självklaara.

Alla minnena vi delar, de är de som gör mig stark, det  är de som får mig att kämpa!

Jag saknar dig Adele, och jag lovar, dig glömmer jag aldrig,

----

 Hejsaan! idag har jag verkligen inte gjort mycket alls, vet inte ens varför jag jag gör ett inlägg nu, jag är ganska tråkig utav mig! hehe

Jag ska i alla fall ta och beställa turkos hårfärg nu, tyck vad du vill om det. För jag tycker det är as ballt ^-^

Nästa stopp: soffan!

Presentation


Man får va som man é om man inte blev som man skulle.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Hur gammal är du som läser min blogg?
 Tjej 9-15
 Kille 9-15
 Tjej 15+
 Kille 15+

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Arkiv

Gästbok

RSS

Översätt bloggen

Tips på bloggar!

Besöksstatisk


Ovido - Quiz & Flashcards