Tuuli♥

Alla inlägg under maj 2012

Av Alva - 31 maj 2012 20:56

Torsdag idag, för er som inte visste om det, dagen har varit extremt tråkig men jag är hur lycklig som helst i alla fall, trots att jag har fått två stycken sjukt irriterande myggbett... Provar att skriva med en större text i dag, hah, åh, jag känner verkligen att de här inlägget blir intressant. Eller så nä.. Och ja, idag, så har jag och Josef varit tillsammans i åtta hela veckor! Åh herre hud vad lycklig jag är, asså, det finns inte någon bättrekille än honom. Nä, verkligen inte, han är bäst, så äre. Och jag tror jag smäller av, så mycket han betyder för mig och hur glad han gör mig, finns för tusan inte ens ord för all kärlek som han ger mig. Det är otroligt.


I alla fall. idag så har jag inte gjort så mycket. Fått reda på lite betyg och så, och sedan har vi mest tittat på film i skolan, efter skolan, ja, då gjorde jag näst intill ingenting. Förrän förns någon timme sedan då jag gick ut och sålde godisburkar till klasskassan..



fred.

Av Alva - 28 maj 2012 19:56

 

Jag lever , puss

-

Av Alva - 24 maj 2012 20:04



Nyss varit ute och fotat lite, bilden ovan är en utav dem. Annars så har jag mest pluggat idag och varit ute , 31 grader och jag frös, närå men det var lite för äckligt varmt. 

As glad är jag i alla fall, har fixat hemprovet i NO och blev godkänd (Y) så nu ska jag väl fira med att titta på melodifestivalen som en riktig tönt.


Fred.  

Av Alva - 21 maj 2012 17:39

 


God afton mina kära läsare! Jag sitter just nu och försöker komma på en fortsättning på min novell till skolan, går ju lagomt trögt så jag måste fortsätta. 

puss

Av Alva - 20 maj 2012 17:52



 



Tjena, jag sitter och gör inget alls nu, fast jag hat miljarders saker att göra. heh. Men jag är stolt, jag har pluggat inför provet och gjort klart min engelska uppsatts, hih vad stolt jag är. Idag har ju min jubel söta lillasyster Aida haft sitt kalas och det var faktiskt riktigt roligt, känner mig lite små mesig när jag säger dehär men filmen ''förtrollad'' är super gullg och as bra! Fått suttit och tolka nästan hela den, heh. Och dedär små ungarna är verkligen super lugna, vilket var ganska förvånande. 

Imorgon blire NO prov, och så ska jag begära papper till mitt omprov, javet, jag är en tönt som får göra omprov. Åh, shit vad jag saknar mina fina homies på skolan, min fina Ellinor, Sanna, Rebecka, Marie, Liv och Teess, Gaah, längtar som en tok efterom.

Och på tisdag drar jag ner till stan på skrivkurs och då ska jag köpa en ny fondation och en ny mascara, för mina är sluuut. 


Fred.

Av Alva - 19 maj 2012 14:37

 


Just nu gör jag nästan ingenting, tar det lugnt och skriver det sista på min engelska text, sedan ska jag vara jätte duktig och gå och baka, :') 

Så duktig så, men man försöker ju, Lillasyster ska ha kalas imorgon och då kan de ju inte vara utan muffins? c: 

fortsätt anmäla er till veckans blogg alla sötnosar, väljer strax!

Men sköt om er nu, vi höres"

-

Av Alva - 19 maj 2012 08:38

 

Av Alva - 18 maj 2012 09:44




kommentera med din blogg adress och bli veckans blogg.!

  

Presentation


Man får va som man é om man inte blev som man skulle.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Hur gammal är du som läser min blogg?
 Tjej 9-15
 Kille 9-15
 Tjej 15+
 Kille 15+

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5 6
7 8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Arkiv

Gästbok

RSS

Översätt bloggen

Tips på bloggar!

Besöksstatisk


Ovido - Quiz & Flashcards