Tuuli♥

Alla inlägg under juli 2012

Av Alva - 30 juli 2012 16:24

 

Håller på att städa och försöka få upp pluggsidan nu, här ska pluggas, hoh, men i alla fall, har inte kunnat skriva eftersom jag varit i stugan och där suger täckningen.. Well, jag hoppas att ni förlåter mig typ. Skriver mer lite senare, PLUGGGGGGGG

.

Av Alva - 28 juli 2012 22:14

 

Av Alva - 26 juli 2012 21:43


Sitter och inte gör så mycket, pluggar lite osv, men internetet är så segt att det inte direkt går fort att få upp sidan, usch, segt internet, finns det något som är så sjukt störande? I alla fall, kom och tänka på de och måste verkligen få skriva lite , hehe, men facebook är så sjukt utseende fixerat, därav namnet kanske?  Alla dessa ''Norges finaste'' ''Sverges finaste'' ''Nordens finaste'' osv osv, stör mig så mycket på sånt shit -.-


FRED

Av Alva - 24 juli 2012 22:20



Sitter fortfarande och pluggar, går väl typ sådär, gjort snart hälften av alla instuderingsfrågorna, och önskar att det ska gå snabbt med de frågorna som är kvar, för jag skulle hellre vara ute imorgon än sitta inne och plugga. Men det skulle jag nog inte orka med ändå, har varit jätte smart och slagit in foten i en rostig gammal spik på en typ hur gammal bro som helst, duktig jag är, känner mig så otroligt smart, eller na.


FRED 


Av Alva - 24 juli 2012 16:05

 

Pluggar till moppe kortet och ritar åt lillebror, men han uppskattar nog inte riktigt min talang. Lägger ut bild sedan, om jag orkar. 

Tänkte bara säga att jag lever, puss




Av Alva - 17 juli 2012 12:00

  Förlåt för en skrämmande dålig uppdatering, fyfy, just nu sitter jag och rensar lite bilder, var nyss ute ett tag och fotade lite. Och strax ska jag gå tillbaka med farfars kamera till honom. Min tremänning har varit här fram till i söndags, vilket är en anledning till den ur usla uppdateringen. Vi har haft de hur kul som helst trots hur sjukt dåligt väder det har varit här . 

Vet inte riktigt vad mer jag ska skriva, händer inte så mycket här om kring just nu.


FRED

Av Alva - 8 juli 2012 20:29

 

Har inte tid att skriva , men jag lever.

Presentation


Man får va som man é om man inte blev som man skulle.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Hur gammal är du som läser min blogg?
 Tjej 9-15
 Kille 9-15
 Tjej 15+
 Kille 15+

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Arkiv

Gästbok

RSS

Översätt bloggen

Tips på bloggar!

Besöksstatisk


Ovido - Quiz & Flashcards