Tuuli♥

Alla inlägg under februari 2012

Av Alva - 24 februari 2012 11:52



Jo, jag kunde inte låta bli att skriva lite mer, heh, jag tänkte passa på och hälsa till världens bästa skrivarkompis Adele, ni kan ju vara söta och titta hennes blogg också  http://fjompen.bloggplatsen.se/ den är super bra! Om man gillar noveller och berättelser vill säga, hon är en liten skrivnörd precis som mig, bara det att jagsläppt skrivandet lite vilket är sjukt synd för jag saknar det.. Jo men i alla fall,

Adele jag saknar dig så sjukt mycket ,jag saknar dig så mycket att det gör ont. Jag önskar att du kunde komma tillbaka, förstår inte alls hur jag skulle klarat mig utan dig överhuvudtaget om inte internett hade funnits, då hade vi fått brevväxla eller något. För utan dig skulle jag inte längre vara samma person, du har tagit mig ur en massa skit och alltid backat min rygg. Vad som än händer, så kan jag alltid lita på att du står här bredvid mig och backar mig igenom allt, ''Vart du är går, vart du än är ,kommer jag alltid finnas där, fast än du går, och lämnar mig, kommer jag alltid älska dig''  och du ska alltid veta att jag kommer finnas för dig exakt lika mycket som du har funnits för mig, min bästevän, du ska veta hur sjukt glad jag är att jag har dig, så glad jag är över att jag mött dig går verkligen inte att beskriva, För att du ska må bra älskling, jag gör allt som du vill, Våra minnen är oförglömmliga, finns inte en chans att jag kommer glömma dig, Och så fort jag kan, kommer jag t dig!

Jag älskar dig runt jordens ekvator, tusen gånger om!

Av Alva - 24 februari 2012 09:25


Chao, Först och främst ville jag bara säga att jag haft typ ångest för att jag inte skrev mer igår som jag lovade, så ledsen för det, men ni överlevde right? Sedan ville jag berömma er för att ni är så duktiga på att checka min blogg, men att kommentera är ni faktiskt ganska usla på :c Skulle ni inte kunna ge mig lite förslag på vad jag kan skriva om? hade ju varit gulligt tycker ja, funderar på att länka en låt varje dag eller köra hissa/dissa som nästan alla andra, jo, jag lovar att jag ska ta och knäppa nya intressantare bilder så ni inte ledsar på min blogg.

Jo, och igår var jag riktigt stolt, jag gjorde tio anmhävningar! sammanlagt har jag gjort tretton i hela mitt liv, så aa, stolt, sedan gjorde jag nån yooga , så sedan då jag försökte nå fötterna med händerna, gick det faktiskt! Det har varit mitt mål sen jag var typ 6  :')

Men i alla fall, jag sitter och chillar på min praktik plats sista dagen idag, buhuh, de andra har fika och jag ska precis gå dit nu, hare bra alla så skriver jag mer ikväll eller i morgon!

Av Alva - 23 februari 2012 09:16


Chao, jag är på plats på mitt praktikställe idag igen, vrål  hungrig fast det är flera timmar kvar till lunch.. Juste, vill tacka alla som tittade min blogg igår, hade nått upp i 60 sidovisningar!

Tack till alla som tipsar om min blogg!

Jo, i alla fall, i dag ska jag som sagt jobba , och sedan ska jag ta mig en sväng ner till subway eller donken, inte riktigt bestämt mig än ;) och efter det ska jag hem och fota med lilla Aida och antagligen gosa m sötis Agni♥
 skriver om min dag lite senare, promise ;)


Av Alva - 22 februari 2012 09:28

 

Hoooola, bilden är söt, jajamen, men i alla fall så sitter jag på min praktik nu, jag är allmänt sur för att det snöar ute, bajs, det skulle ju bli sommar innan mars.

I alla fall så ska jag sitta och skriva hela dagen idag, men jag tänkte vara gullig och slänga in ett litet inlägg i alla fall :')

Super tack till alla som tittar min blogg! Har runt 40-50 sidovisningar varje dag och ja, jag älskar er som tittar :')

Av Alva - 20 februari 2012 10:21


Tänkte tipsa alla om en underbart bra blogg!

http://chanchita.devote.se/ 

bloggen tillhör min bästavän och den är super bra! 


Av Alva - 16 februari 2012 18:56

 


They say bad things happen for a reason


Av Alva - 11 februari 2012 15:12

 




Förut var du ballt utan b, nu är du kingen utan k.  

Presentation


Man får va som man é om man inte blev som man skulle.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Hur gammal är du som läser min blogg?
 Tjej 9-15
 Kille 9-15
 Tjej 15+
 Kille 15+

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Arkiv

Gästbok

RSS

Översätt bloggen

Tips på bloggar!

Besöksstatisk


Ovido - Quiz & Flashcards