Tuuli♥

Alla inlägg under december 2011

Av Alva - 31 december 2011 12:43


  

Tjosan hejsan ♥

Jag tänkte börja med att hälsa till min bästa vän Adele, som jag inte rikgtig vet var hon är nu, men jag saknar henne så sjukt mycket, och jsg är så glad över att vi blev vänner, För hon har hjälpt mig genom en massa smutts, hon har fått mig att inse så mycket jag aldrig hade klarat utan hennes hjälp.Hon beytder så sjukt mycket för mig, och enda sedan hon åkte för ett halvår sedan har jag drivits vidare av våra minnen, jag vore inget utan henne. verkligen inget.

i alla fall, dag tog jag men en liten sovmorgon till halv tolv, och ja, det var sjukt länge för mig efter som det är fyra småungar som springer runt i hela huset och skriker som galnigar!

idag ska vi fira nyår, heuheu, som alla andra typ, och mina skrikiga syskon gör cupcakes åt mig :') ♥ det är sånhär jag bara älskar med småsyskon! 

nu måste jag kila ner till duschen :* ♥

Av Alva - 30 december 2011 13:16


 jag bjuder på en gullig webcambild eftersom jag har sån ångest av att inte ha bloggat på nästan en vecka!

tjosan hejsan, jag sitter på mitt rum foreveralnoe på en fredag.. kul liv eller vaddå, Pappa, hans tjej och hennes barn är på badhuset och roar sig medans jag sitter här och hoppas att någon ska höra av sig och vill komma hit.. 

Iallafall, idag lär ja ju få sitta här helt forever alone och antagligen imorgon oxå!

hoppas ni alla får ett gott nytt år :* 

Av Alva - 24 december 2011 15:29

Som rubriken lyder, det är fortfarnde jul för er som missat det!  Nu är det kalle anka på tvn. Jag förstår verkligen inte hur det fortfarnde kan vara roligt att titta på även fast man har sätt samma sak typ fjorton gånger.  Och efter detta är slut bär det iväg till stugan för att äta middag och sedan kommer toooomten! Jag hoppas att ni inte missat min röstning här på sidan, om man tror på tomten ♥                                                                                                                                                                         Nu ska jag gå och göra samma sak som Färdinand sitta under min kokrek och luukta på blommorna, pussiss

Av Alva - 24 december 2011 08:59

 

God morgon everyone,! För er som har missat det är de jul idag! och vet ni? Tomten lämnade ett paket i min julstrumpa, åh, jag älskar honom! ♥ Så ja, som ni antagligen förstår är jag över lycklig!                                                                                                              Så bara för att jag är så lycklig ska jag ta och göda mig med julskinka och sedan ta ett varmt bad tillsammans med Aida och Agni, åw.♥                                                                                                                                                                                                                  God jul på er alla sötnosar♥

Av Alva - 23 december 2011 20:28

 

Man ska nog inte förvänta sig så speciellt mycket av någon som man inte känner. För en dag sviker den så jävlahårt.                   tjosan hejsan , jag gör ett till inlägg idag eftersom jag är så vrål lycklig över mina 28 unikatittare idag, kärlek till er!♥                          Nu ska man pynta klart våran sötiga gran,dricka glögg och äta peppar kakor.                                                                                            Bara så ni vet så längtar jag sönder tills jag får titta vad jag har fått i min julstrumpa i morgon :')♥ Jo, jag är en liten barnunge som fortfarande får pressent i julstrumpan ♥





Av Alva - 23 december 2011 09:20

 

Hejsan svejsan, nu sitter jag här och har så otroligt tråkigt att jag håller på och sprängs. Imorgon är det jul för er som inte vet de, varsågod för att jag berättar det för er, det var så lite♥ Så idag ska vi städa klart och kanske sätta upp våran vackra halvmeters höga julgran och baka lussebullar (bättre sent än aldrig). I morgon bär det av till stugan och på kvällen kommer toooooomten!♥ Usch vad jag har saknat honom. Vi har ju inte setts på ett helt år, han ska få en stor blöt kyss ♥♥                                                                                                              Igår var jag allmäänt super duper glaad, för vi fick JUUULLOV! superlyckligtjejheej! Sen fick vi ju våra betyg oxå vilket inte satt helt fel!                                                                                                                                  KOMMENTARER SITTER ALDRIG FEL :**                                                                      nästa stopp: frukost bordet♥♥









Av Alva - 20 december 2011 20:08


ibland undrar man ju vad folket har för sig om nätterna ?  :o 

I alla fall, nu är man tillbaka efter att ha pyntat julgranen och ätit mat, så nu blir det att göra julkort med familjen, myspysss. Sedan  i morgon blir det film med världens bästa klass. Lääängtar. 

Av Alva - 20 december 2011 15:42


Tjosan hejsan alla fiskispinnar! 

jag är så hääär allmänt happy dappy idag, för nu alldeles strax ska jag åka iväg till pappa och pynta våran julegran, åw.  :')♥ juuul stämmning!

Presentation


Man får va som man é om man inte blev som man skulle.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Hur gammal är du som läser min blogg?
 Tjej 9-15
 Kille 9-15
 Tjej 15+
 Kille 15+

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Arkiv

Gästbok

RSS

Översätt bloggen

Tips på bloggar!

Besöksstatisk


Ovido - Quiz & Flashcards