Tuuli♥

Direktlänk till inlägg 11 augusti 2012

Jag saknar dig .

Av Alva - 11 augusti 2012 23:53


                           


Adele, jag tror du vet, antagligen eftersom jag sagt det så många gånger, att du är obegripligt saknad. Tänker tillbaka på förra sommaren, tänker på hur bra allt var, vi umgicks nästan varje dag, jag kunde snacka om allt med dig, vi hade gång avstånd till varandra. Men bland det viktigaste av allt, fick du mig att vara glad och må bra.

Kommer du ihåg, alla galna saker vi gjorde tillsammans, eller är det kanske bara jag som minns alla fina minnen som vi faktiskt har. Du var min bästa vän då Adele, och du är det fortfarande. Jag uppskattar dig, allt som du har gjort för mig. Jag uppskattar att du är som du är, att du kom in i mitt liv. Och jag tror, att någonstans, var det meningen att du och jag skulle träffas, för en människa som är mer lik mig, har jag då aldrig mött. Jag kände att vi hörde ihop på nå sätt, att du var en del av mig. 

Det var snart ett år sedan, snart ett år sedan jag vinkade farväl. Våran kontakt går upp och ner, men oavsett de, så hoppas jag att du fortfarande vet att du är någon som är viktig för mig. Någon som jag både, älskar och beundrar. Jag beundrar dig för att du verkligen är du, för att du står för den du är, säger vad du tycker och står upp för dina åsikter. 

Jag vet inte hur du har det, men jag hoppas att allt är bra, vet inte om du ser det här, men jag önskar. Önskar att du kom och hälsade på snart. 

För mig, är du någon som förändrade mycket i mitt liv, du fick mig inte bara att bli lycklig, du fick mig att se andra sidor av personer jag trodde jag verkligen kände. Du är underbar .


     

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Alva - 7 oktober 2012 15:52

Fortsätt följa mig på :   tuulii.devote.se

(L)

Av Alva - 28 augusti 2012 20:26


  Jag älskar min Oskar.  

Av Alva - 24 augusti 2012 16:56


  Andra dagen i skolan, tehe. Faktiskt helt okej den oxå, först så hade vi någon typ samling på skolan och sedan så åkte vi buss en bit och efter det gick vi typ 7 kilometer (!!!) Snacka om att man var trött sen, och inte nog med att det var långt ...

Av Alva - 23 augusti 2012 19:13


    Bjuder på bilden eftersom jag haft en azum dag, mesta dels i alla fall. Hur kul som helst var det i skolan i alla fall. Super underbart att träffa alla vännoor. Ellinor, Sanna åh alla c': Tihi, men i alla fall. Vi gjorde inte så mycket ida...

Presentation


Man får va som man é om man inte blev som man skulle.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Hur gammal är du som läser min blogg?
 Tjej 9-15
 Kille 9-15
 Tjej 15+
 Kille 15+

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Arkiv

Gästbok

RSS

Översätt bloggen

Tips på bloggar!

Besöksstatisk


Ovido - Quiz & Flashcards