Tuuli♥

Direktlänk till inlägg 24 februari 2012

Du är allt jag nånsin önskat, allt jag nånsin drömt, du är den som får mig minnas alla drömmarna jag glömt.

Av Alva - 24 februari 2012 09:25


Chao, Först och främst ville jag bara säga att jag haft typ ångest för att jag inte skrev mer igår som jag lovade, så ledsen för det, men ni överlevde right? Sedan ville jag berömma er för att ni är så duktiga på att checka min blogg, men att kommentera är ni faktiskt ganska usla på :c Skulle ni inte kunna ge mig lite förslag på vad jag kan skriva om? hade ju varit gulligt tycker ja, funderar på att länka en låt varje dag eller köra hissa/dissa som nästan alla andra, jo, jag lovar att jag ska ta och knäppa nya intressantare bilder så ni inte ledsar på min blogg.

Jo, och igår var jag riktigt stolt, jag gjorde tio anmhävningar! sammanlagt har jag gjort tretton i hela mitt liv, så aa, stolt, sedan gjorde jag nån yooga , så sedan då jag försökte nå fötterna med händerna, gick det faktiskt! Det har varit mitt mål sen jag var typ 6  :')

Men i alla fall, jag sitter och chillar på min praktik plats sista dagen idag, buhuh, de andra har fika och jag ska precis gå dit nu, hare bra alla så skriver jag mer ikväll eller i morgon!

 
 
Ingen bild

Adele

24 februari 2012 12:18

Ett tips som du kan skriva i bloggen:
NOVELLER!!! :D

Alva

24 februari 2012 13:04

Ska bli !

 
Julia

Julia

25 februari 2012 21:46

Låtar, hiss/diss och bilder låter bra! :) Men jag hade också tänkt föreslå texter (noveller) som du skrivit själv, eftersom du ju är så bra på det! :) <3

http://struntarivaddesager.blogspot.com

Alva

26 februari 2012 09:47

Tack så mycket Julia, och ja, jag ska försöka att skriva lite noveller som jag kan lägga ut :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Alva - 7 oktober 2012 15:52

Fortsätt följa mig på :   tuulii.devote.se

(L)

Av Alva - 28 augusti 2012 20:26


  Jag älskar min Oskar.  

Av Alva - 24 augusti 2012 16:56


  Andra dagen i skolan, tehe. Faktiskt helt okej den oxå, först så hade vi någon typ samling på skolan och sedan så åkte vi buss en bit och efter det gick vi typ 7 kilometer (!!!) Snacka om att man var trött sen, och inte nog med att det var långt ...

Av Alva - 23 augusti 2012 19:13


    Bjuder på bilden eftersom jag haft en azum dag, mesta dels i alla fall. Hur kul som helst var det i skolan i alla fall. Super underbart att träffa alla vännoor. Ellinor, Sanna åh alla c': Tihi, men i alla fall. Vi gjorde inte så mycket ida...

Presentation


Man får va som man é om man inte blev som man skulle.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Hur gammal är du som läser min blogg?
 Tjej 9-15
 Kille 9-15
 Tjej 15+
 Kille 15+

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Arkiv

Gästbok

RSS

Översätt bloggen

Tips på bloggar!

Besöksstatisk


Ovido - Quiz & Flashcards