Tuuli♥

Direktlänk till inlägg 24 februari 2012

Jag älskar dig Adele, <3

Av Alva - 24 februari 2012 11:52



Jo, jag kunde inte låta bli att skriva lite mer, heh, jag tänkte passa på och hälsa till världens bästa skrivarkompis Adele, ni kan ju vara söta och titta hennes blogg också  http://fjompen.bloggplatsen.se/ den är super bra! Om man gillar noveller och berättelser vill säga, hon är en liten skrivnörd precis som mig, bara det att jagsläppt skrivandet lite vilket är sjukt synd för jag saknar det.. Jo men i alla fall,

Adele jag saknar dig så sjukt mycket ,jag saknar dig så mycket att det gör ont. Jag önskar att du kunde komma tillbaka, förstår inte alls hur jag skulle klarat mig utan dig överhuvudtaget om inte internett hade funnits, då hade vi fått brevväxla eller något. För utan dig skulle jag inte längre vara samma person, du har tagit mig ur en massa skit och alltid backat min rygg. Vad som än händer, så kan jag alltid lita på att du står här bredvid mig och backar mig igenom allt, ''Vart du är går, vart du än är ,kommer jag alltid finnas där, fast än du går, och lämnar mig, kommer jag alltid älska dig''  och du ska alltid veta att jag kommer finnas för dig exakt lika mycket som du har funnits för mig, min bästevän, du ska veta hur sjukt glad jag är att jag har dig, så glad jag är över att jag mött dig går verkligen inte att beskriva, För att du ska må bra älskling, jag gör allt som du vill, Våra minnen är oförglömmliga, finns inte en chans att jag kommer glömma dig, Och så fort jag kan, kommer jag t dig!

Jag älskar dig runt jordens ekvator, tusen gånger om!

 
 
Ingen bild

Adele

24 februari 2012 12:14

Jag vet att du hatar när du skriver en jättelång text och folk du skrev den för bara svarar med ett "<3", men jag kan inte skriva ens hälften så fina texter som dina! Så ja, här har du ditt <3, fastän du förtjänar mycket mer än det :)

Alva

24 februari 2012 13:04

Jag älskar dig Bästevän

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Alva - 7 oktober 2012 15:52

Fortsätt följa mig på :   tuulii.devote.se

(L)

Av Alva - 28 augusti 2012 20:26


  Jag älskar min Oskar.  

Av Alva - 24 augusti 2012 16:56


  Andra dagen i skolan, tehe. Faktiskt helt okej den oxå, först så hade vi någon typ samling på skolan och sedan så åkte vi buss en bit och efter det gick vi typ 7 kilometer (!!!) Snacka om att man var trött sen, och inte nog med att det var långt ...

Av Alva - 23 augusti 2012 19:13


    Bjuder på bilden eftersom jag haft en azum dag, mesta dels i alla fall. Hur kul som helst var det i skolan i alla fall. Super underbart att träffa alla vännoor. Ellinor, Sanna åh alla c': Tihi, men i alla fall. Vi gjorde inte så mycket ida...

Presentation


Man får va som man é om man inte blev som man skulle.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Hur gammal är du som läser min blogg?
 Tjej 9-15
 Kille 9-15
 Tjej 15+
 Kille 15+

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Arkiv

Gästbok

RSS

Översätt bloggen

Tips på bloggar!

Besöksstatisk


Ovido - Quiz & Flashcards