Tuuli♥

Direktlänk till inlägg 19 april 2012

Du saknade Bästavän.

Av Alva - 19 april 2012 19:54

   


Fatima, jag vet inte hur jag ska kunna förklara för dig hur mycket som jag saknar dig, snart ett år sedan du stack, ett år sedan du kallade en plats hem, som inte var här. Jag trodde det var omöjligt att vi skulle kunna hålla ihop trots avståndet, men det visade sig att du och jag- vi kan klara allt. Bara vi aldrig slutar tro och hoppas.

Jag har många fina vänner, många vänner som jag alltid kan räkna med står där för mig, men du, vi var som gjorda för varandra, det var så alla sa, att du och jag vi var så lika man kunde bli. Du tog fram de bra sidorna i mig och fick mig att börja tro på mig själv, fick mig att lita på att jag var lika mycket värd som alla andra. 

Du behandlade mig alltid som en drottning, en bättre vän än du, det är sjukt svårt att hitta vännen. Du betyder så mycket för mig och varenda gång vi var med varandra skrattade vi så vi höll på att gråta . 

Allt som du gjort för mig Fatima. jag uppskattar det så otroligt mycket, allt som du sagt till mig som fått mig att må så bra, allt som du sagt som fått mig att bli så glad och lycklig.Jag är dig evigt tacksam.

Det finns få vänner som jag tror att jag kommer behålla hela livet ut, men du och jag, vi har ett speciellt band, som om vi dras tillbaka varenda gång då vi håller på att glida isär.. vi hör ihop, jag tror vi båda vet det nu, du är min andra del fast den bättre halvan, du gör mig lyckligast i världen. 

Och jag hoppas att du vet att jag älskar dig  till tusen och mycket mycket mer.


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Alva - 7 oktober 2012 15:52

Fortsätt följa mig på :   tuulii.devote.se

(L)

Av Alva - 28 augusti 2012 20:26


  Jag älskar min Oskar.  

Av Alva - 24 augusti 2012 16:56


  Andra dagen i skolan, tehe. Faktiskt helt okej den oxå, först så hade vi någon typ samling på skolan och sedan så åkte vi buss en bit och efter det gick vi typ 7 kilometer (!!!) Snacka om att man var trött sen, och inte nog med att det var långt ...

Av Alva - 23 augusti 2012 19:13


    Bjuder på bilden eftersom jag haft en azum dag, mesta dels i alla fall. Hur kul som helst var det i skolan i alla fall. Super underbart att träffa alla vännoor. Ellinor, Sanna åh alla c': Tihi, men i alla fall. Vi gjorde inte så mycket ida...

Presentation


Man får va som man é om man inte blev som man skulle.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Hur gammal är du som läser min blogg?
 Tjej 9-15
 Kille 9-15
 Tjej 15+
 Kille 15+

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Arkiv

Gästbok

RSS

Översätt bloggen

Tips på bloggar!

Besöksstatisk


Ovido - Quiz & Flashcards