Tuuli♥

Alla inlägg den 7 juli 2012

Av Alva - 7 juli 2012 21:32

 

 

Tjo, skriver några rader innan jag och familjen ska ta och titta på en film, omg, jag tror att den är hur bra som helst, Sitter inne på facebook oxå, händer ingenting där , åh, orkar knappt med facebook längre, det har blivit en sida som handlar så mycket om utseende, typ perfektion, med alla '' nordens finaste '' ''sveriges finaste'' osv, så jävligt asså, de vill bara få de som inte blir ''valda'' att känna sig mindre fina än de andra. Så dåligt.

I alla fall, typ inte gjort något idag, rensat garderoben, så den är super fin nu :') 

Nemen vi hörs


FRED

Av Alva - 7 juli 2012 16:29

 



Go Afton jag har precis tagit mig en paus, håller på och städar min garderob, roligt eller? Na, i alla falll så blev jag hur glad som helst igår kväll då jag såg hur många som hade tittat bloggen, gjorde min dag lite de. 

Tänkte tipsa om mina två favorit bloggar som drivs av Alexandra  och den andra av Adara .  Tryck på deras namn för att komma till deras bloggar! 

Ska fortsätta städa nu, men jag skriver mer seeeen.


FRED

Presentation


Man får va som man é om man inte blev som man skulle.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Hur gammal är du som läser min blogg?
 Tjej 9-15
 Kille 9-15
 Tjej 15+
 Kille 15+

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Arkiv

Gästbok

RSS

Översätt bloggen

Tips på bloggar!

Besöksstatisk


Ovido - Quiz & Flashcards