Tuuli♥

Direktlänk till inlägg 23 december 2011

Rubriken var så tråkig att den sprang iväg..

Av Alva - 23 december 2011 09:20

 

Hejsan svejsan, nu sitter jag här och har så otroligt tråkigt att jag håller på och sprängs. Imorgon är det jul för er som inte vet de, varsågod för att jag berättar det för er, det var så lite♥ Så idag ska vi städa klart och kanske sätta upp våran vackra halvmeters höga julgran och baka lussebullar (bättre sent än aldrig). I morgon bär det av till stugan och på kvällen kommer toooooomten!♥ Usch vad jag har saknat honom. Vi har ju inte setts på ett helt år, han ska få en stor blöt kyss ♥♥                                                                                                              Igår var jag allmäänt super duper glaad, för vi fick JUUULLOV! superlyckligtjejheej! Sen fick vi ju våra betyg oxå vilket inte satt helt fel!                                                                                                                                  KOMMENTARER SITTER ALDRIG FEL :**                                                                      nästa stopp: frukost bordet♥♥









 
 
jenniferrr

jenniferrr

23 december 2011 11:24

fin blogg :)
ännu en blogg att följa :)

http://jenniferlinnea.bloggplatsen.se

Alva

23 december 2011 18:20

åh tack desamma :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Alva - 7 oktober 2012 15:52

Fortsätt följa mig på :   tuulii.devote.se

(L)

Av Alva - 28 augusti 2012 20:26


  Jag älskar min Oskar.  

Av Alva - 24 augusti 2012 16:56


  Andra dagen i skolan, tehe. Faktiskt helt okej den oxå, först så hade vi någon typ samling på skolan och sedan så åkte vi buss en bit och efter det gick vi typ 7 kilometer (!!!) Snacka om att man var trött sen, och inte nog med att det var långt ...

Av Alva - 23 augusti 2012 19:13


    Bjuder på bilden eftersom jag haft en azum dag, mesta dels i alla fall. Hur kul som helst var det i skolan i alla fall. Super underbart att träffa alla vännoor. Ellinor, Sanna åh alla c': Tihi, men i alla fall. Vi gjorde inte så mycket ida...

Presentation


Man får va som man é om man inte blev som man skulle.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Hur gammal är du som läser min blogg?
 Tjej 9-15
 Kille 9-15
 Tjej 15+
 Kille 15+

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Arkiv

Gästbok

RSS

Översätt bloggen

Tips på bloggar!

Besöksstatisk


Ovido - Quiz & Flashcards