Tuuli♥

Alla inlägg den 28 januari 2012

Av Alva - 28 januari 2012 11:41

Adele, jag kände att de var dax att göra ett inlägg om dig igen, mest för att jag saknar sönder mig efter dig. Jag vill att du ska veta att de inte går en enda dag utan att jag saknar dig! Låten nedan bettyder så mycket, vet inte om du minns, men jag minns de som om de var igår, när du , jag och marie satt i korridoren och du dansade till den här låten. Skratten hördes nog över hela skolan, när du piskade med handen. Oh my god, känns som om de var igår. Jag önskar att du fortfarande bodde här, att jag kunde springa upp till dig så fort de var något och att jag hade en vän här om kring som jag kunde prata om allt med. 

Du betyder så mycket, vi var som salt och peppar, som natt och dag, himmel och hav, penna och sudd, så olika men ändå så lika. Allt vi hade gemensamt, alla våra minnen, de är sånna saker som driver mig vidare.

~Jag älskar dig!



http://fjompen.bloggplatsen.se/

Presentation


Man får va som man é om man inte blev som man skulle.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Hur gammal är du som läser min blogg?
 Tjej 9-15
 Kille 9-15
 Tjej 15+
 Kille 15+

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Arkiv

Gästbok

RSS

Översätt bloggen

Tips på bloggar!

Besöksstatisk


Ovido - Quiz & Flashcards