Tuuli♥

Alla inlägg den 6 juni 2012

Av Alva - 6 juni 2012 14:48



   



Åh herre gud vilka minnen, minns så väl när vi fotade de här bilderna , vi skulle plugga hemma hos mig men mitt i allt säger Marie helt random '' ska vi leka mimare?'', jo jag vet, vi ser inte ut som mimare, men vi är bra söta i alla fall..

Av Alva - 6 juni 2012 10:03



Tycker att bilden är lite såhär små söt, heh, idag ska vi rensa ogräs. Jo, jag vet, låter som om jag kommer få en topppen tag, eller så njae. Imorgon har vi utedag med klassen, eller a, någon slags mentors dag, där vi ska bada om det är fint väder och titta på film om det regnar. Känner att det skulle bli lite för sakrastiskt om jag skulle skriva att jag ser fram emot att bada. Tror dock att det inte kommer vara så många som badar, känns fan som om det fortfarande är vinter.. Iskallt. 

på fredag äre skolavslutning och på lördag ska jag försöka locka hit Josef, på söndag drar jag ner till Elin eller om hon kommer hit och på måndag blire slapp.. förhoppningsvis.


Iallafall, så hoppas jag att andra får en bättre dag än jag, och att inte alla behöver plocka ogräs!

puss.

Presentation


Man får va som man é om man inte blev som man skulle.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Hur gammal är du som läser min blogg?
 Tjej 9-15
 Kille 9-15
 Tjej 15+
 Kille 15+

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Arkiv

Gästbok

RSS

Översätt bloggen

Tips på bloggar!

Besöksstatisk


Ovido - Quiz & Flashcards