Tuuli♥

Alla inlägg den 7 juni 2012

-

Av Alva - 7 juni 2012 22:13

 


True shit.

Av Alva - 7 juni 2012 17:07

Dagen idag har varit sjukt grym! Åh, jag börjar direkt från början. Först satt vi i skolan till nio ungefär, sedan drog vi ut till badstället och två av de i klassen badade, sedan låg vi bara och pratade åh så, sedan åt vi och efter de gick jag och Bells till en hage i närheten med massa myskoxar och stod och matade dem. Asså haha, dagens höjdpunkt lätt! Först så kom de inte ens i närheten utav mig men sedan så kunde jag tillochmed klappa dem :') Och haha, när Bells skulle mata dem skrek hon så de blev hur jävla rädda som helst. Ungen var bland de sötaste jag sett! 

Och sedan väl tillbaka på skolan kom den nya killen så vi pratade med honom osv osv!


Jävla underbar dag!

Av Alva - 7 juni 2012 16:29

 


Allra finaste du, jag tänker på dig just nu, precis som jag tänker på dig nästan hela tiden, du är allt för mig. Kom ihåg det min prins. För ingenting kan någonsin få mig att sluta älska dig, ingenting kan någonsin få mig att sluta tycka om dig så ofantligt mycket som gör. Kunde inte tro att jag skulle bry mig om någon så här mycket, det är helt otrolig Josef, hur mycke du betyder mitt livs finaste.

Jag tänker på dig

Presentation


Man får va som man é om man inte blev som man skulle.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Hur gammal är du som läser min blogg?
 Tjej 9-15
 Kille 9-15
 Tjej 15+
 Kille 15+

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Arkiv

Gästbok

RSS

Översätt bloggen

Tips på bloggar!

Besöksstatisk


Ovido - Quiz & Flashcards