Tuuli♥

Alla inlägg under januari 2012

Av Alva - 11 januari 2012 17:12

 

Tjosan hoppsan alla, jag är oaktiv på min blogg, om ni inte märkt de! 

Wheeey, idag vare andra dagen i skolan, sjukt tråkigt men i alla fall. Vi har fått en ny lärare, som heter typ Svante. Snacka om att alla älskar honom idag sa han ''Alla ska jobba i matteboken nu, men om man inte orkar får man väl prata med små bokstäver så man inte stör någon'', Gud vad människan är underbar, förstår att vi inte orkar vara aktiva på varenda lektion :') ♥

Sedan har jag och mamma tittat efter filmer att titta på ihelgen och jag måste erkänna att jag känner mig efterbliven eftersom jag inte sett breaking dawn .. :$



Av Alva - 3 januari 2012 14:31

 

Tjosan hejsan.  Jo, jag bjuder på en väldigt seriös bild som är tagen då mitt hår var blått.. Saknar ett som bara den! Fast nu funderar jag på om jag kanske ska ta och färga håret i en ljusare brun i stället eller rosa igen, jag velar fram och tillbaka.

Jag sitter på mitt rum och har såhäääääär tråkigt, vet inte vad jag ska göra idag, de enda jag vet är att jag inte orkar baka med familjen, pallar inte med allt ljud. Så ja, som sagt, jag sitter på mitt rum som en enstörning.. 

Presentation


Man får va som man é om man inte blev som man skulle.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Hur gammal är du som läser min blogg?
 Tjej 9-15
 Kille 9-15
 Tjej 15+
 Kille 15+

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Arkiv

Gästbok

RSS

Översätt bloggen

Tips på bloggar!

Besöksstatisk


Ovido - Quiz & Flashcards